Navigatie

Veel gestelde vragen

 

1. Hoe bestel ik iets via de webshop?

Bestellen bij goeree-overflakkee.shop doe je zo:

Artikel(en) in winkelwagentje leggen
Zoek het artikel dat je wilt kopen en voeg het toe aan je winkelwagen. Wil je verder rondkijken? Geen probleem, het artikel blijft in je winkelwagentje liggen. Als je meteen wilt bestellen, klik je op ‘Ga naar uw winkelwagen’.

Log, indien nodig, in op je account. Als je er nog geen hebt, kun je er tijdens de bestelling een aanmaken. Het is daarnaast ook mogelijk om verder te gaan zonder account.

Bestelling controleren
Regel de verzending van je bestelling. Geef daarbij aan waar we je bestelling moeten bezorgen. Je kunt een ander bezorgadres ingeven.

Betalen en afronden
Kies hoe je wilt betalen. Je kunt betalen met iDEAL, of het geld vooraf overmaken.

Klik op ‘Bestelling afronden’ om je bestelling af te ronden.

 

2. Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

We houden je op de hoogte via e-mail. Na bestelling ontvang je een e-mail met daarin jouw unieke Track & Trace code. Met deze Track & Trace code kun je op de website van PostNL bekijken wat de verzendstatus van jouw bestelling is en wanneer het wordt afgeleverd.

 

3. Hoe snel ontvang ik een bestelling?

Wij maken gebruik van de PostNL pakketservice. Dit betekent dat bestellingen die voor 15.00 uur worden afgerond, in de meeste gevallen de volgende werkdag al worden bezorgd.

Wordt een bestelling na 15.00 uur afgerond, dan wordt het pakket uiterlijk twee werkdagen later bezorgd.

 

4. Wie bezorgt mijn bestelling?

Wij werken samen met PostNL.

 

5. Kan ik mijn bestelling ook naar het buitenland laten verzenden?

Nee, we bezorgen alleen naar adressen in Nederland.

 

6. Wat gebeurt er als mijn bestelling niet door de brievenbus past?

De bezorger belt dan aan om het pakketje te overhandigen.

 

7. Ik vind mijn bestelling niet na het zoeken op Track & Trace code.

Het kan voorkomen dat je, na het klikken op de Track & Trace code, de volgende melding krijgt: ‘Er zijn geen zendingen aangetroffen voor deze combinatie’. Dit is de combinatie van de code en de postcode waar de bestelling afgeleverd moet worden.

Deze melding kan veroorzaakt worden doordat PostNL de Track & Trace code nog niet heeft verwerkt. Je kunt de status van je bestelling in dat geval de volgende werkdag opvragen.

Heb je je bestelling twee werkdagen na verzending nog steeds niet ontvangen en zie je nog steeds deze melding? Neem dan contact op te nemen met onze klantenservice. We helpen je graag verder.

 

8. Wordt een bestelling gratis bezorgd?

Bestellingen vanaf € 50,- of meer verzenden we gratis. Voor bestellingen onder € 50,- betaal je voor een brievenbuspakket € 2,95 verzendkosten en voor een pakketje € 4,95 verzendkosten.

 

9. Kan ik een bestelling die ik al geplaatst heb nog wijzigen?

Zodra je bestelling geplaatst is, kun je die niet meer wijzigen. Je kunt de bestelling wel binnen 14 dagen kosteloos retourneren.

© 2016 - 2017 Goeree-Overflakkee, Mijn Eiland! Webshop | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Voor een correcte werking maakt deze website gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Cookieverklaring

Mychandise V.O.F.
h.o.d.n. GO, Mijn Eiland! webshop
Watertoren 41c
3247CL Dirksland

KvK 55121918 te Rotterdam

Voor een zo goed mogelijke werking van deze website worden cookies gebruikt.
In deze verklaring leggen we u graag uit wat cookies zijn, welke cookies we gebruiken en waar deze cookies voor dienen.

Wat zijn cookies
Een cookie is een klein bestandje dat door deze website wordt meegestuurd en door uw browser op de harde schijf van uw computer wordt geplaatst. De informatie die in de cookie is opgeslagen kan weer naar deze website teruggestuurd worden, wanneer u de website opnieuw bezoekt.

Google Analytics
Omdat we graag willen weten hoe onze bezoekers de website gebruiken, zodat we het gebruik van de website kunnen optimaliseren, gebruiken wij Google Analytics.
Via deze website worden er daarom cookies van Google geplaatst. De informatie die hiermee wordt verkregen analyseert Google voor ons. De informatie wordt zo goed mogelijk geanonimiseerd. Uw IP-adres wordt nadrukkelijk niet gebruikt. Wij kunnen u daarom niet persoonlijk herleiden.
Google zal de verkregen informatie enkel met derden delen wanneer zij hiertoe wettelijk verplicht worden of voor zover derden de informatie namens Google verwerken. Wij hebben Google geen toestemming gegeven de verkregen informatie te gebruiken voor andere Google diensten.
Google is een Amerikaans bedrijf. De verzamelde informatie wordt op Amerikaanse servers opgeslagen. Google conformeert zich aan de Safe Harbor principes [http://export.gov/safeharbor/].
Meer informatie over het beleid van Google Analytics kunt u hier [http://www.google.com/intl/nl_nl/analytics/privacyoverview.html] vinden.

Social Media buttons
We willen het u graag zo gemakkelijk mogelijk maken om berichten op deze website te delen. Dit kan doormiddel van een aantal social media buttons. De verschillende social media kanalen gebruiken code, waarmee ze via de site cookies plaatsen. Deze social media kanalen verzamelen informatie die ze door middel van de cookies kunnen verkrijgen. De meeste social media kanalen zullen zich houden aan de Safe Harbor principes.
Van de volgende social media kanalen kunnen wij de buttons gebruiken. Lees de privacy verklaringen van de respectievelijke social media kanalen om te weten wat zij met de verzamelde informatie doen.

[Facebook https://www.facebook.com/about/privacy/]
[Twitter https://twitter.com/privacy]
[Google+ http://www.google.com/intl/nl/policies/privacy/]
[LinkedIn http://www.linkedin.com/static?key=privacy_policy&trk=hb_ft_priv]
[Pinterest http://pinterest.com/about/privacy/]

Uitschakelen en verwijderen
Wilt u cookies uitschakelen of verwijderen? Dit kunt u doen via uw browserinstellingen. Gebruik eventueel de help-functie van uw browser om te achterhalen hoe u dit kunt doen.

Inzagerecht
U heeft het recht om inzicht, correctie en verwijdering van uw gegevens te vragen.
Wij verwerken echter geen persoonsgegevens door middel van de geplaatste cookies.
Wij hebben echter geen invloed op het gebruik van de cookies door de social media kanalen. De gegevens die wij door middel van Google Analytics verkrijgen zijn niet tot individuele personen herleidbaar.
Mocht u hier toch vragen over hebben, neem dan alstublieft via e-mail contact met ons op.

Meer informatie over cookies kunt u vinden op de website van ConsuWijzer [http://www.consuwijzer.nl/telecom-post/internet/privacy/uitleg-cookies].



Wat is een cookie?
Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen.

Waar worden cookies voor gebruikt?
Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger.

Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies.

Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser.

Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit.

Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies?
Deze website plaatst cookies om de volgende redenen:

Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen.

Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies.

Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen.

Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren.

Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is.

Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is.

AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites.

Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop.

Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking.

Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen?
Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.